آذربایجان شرقی|آغاز اجرای طرح تحلیل وضعیت کودکان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در آذربایجان شرقی

اجرای طرح تحلیل وضعیت کودکان دارای معلولیت و نیازهای ویژه با حضور معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان شرقی ،نمایندگان بهزیستی کشور و کارشناسان ستادی در بهزیستی استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ،معاون توانبخشی بهزیستی استان در مراسم آغاز اجرای این طرح ،ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و میلاد امام هادی(ع) هدف از اجرای این طرح را استفاده از فرصتها جهت نزدیکی به استانداردهای جهانی عنوان کرده و افزود:75 هزار معلول به صورت مستمر از بهزیستی استان خدمات دریافت می کنند و ما درصددیم از طریق اجرای این طرح صدای کودکان معلول را منعکس نماییم تا برنامه های مورد نظر بر اساس وضعیت این قشر اجرایی گردد.


اسمعیل محمدی پاینده همچنین با خاطرنشان کردن بر قراری کمک هزینه معیشت برای معلولین تحت پوشش این استان در سال 97 و کاهش بخشی از مشکلات آنان از این طریق ، اهتمام این اداره کل را در راستای افزایش سطح کیفی خدمات در حال ارائه را متذکر شده و برلزوم فرهنگ سازی آگاهسازی آحاد جامعه در زمینه معلولیت تاکید کرد.


طرح تحلیل وضعیت کودکان دارای معلولیت و نیازهای ویژه با حضور طیفهای مختلف این قشر به صورت پایلوت در ۷ استان کشور اجرا می گردد که آذربایجان شرقی نیز جزو استانهای مذکور می باشد. 

کد خبر 2985

خدمات الکترونیک پرکاربرد