قم / برگزاری نشست منطقه ای رؤسای ادارات پذیرش منطقه یک کشور به میزبانی استان قم

نشست منطقه ای روسای ادارات پذیرش هماهنگی گروههای هدف استانهای البرز ، تهران ، قم ،همدان وقزوین به میزبانی استان قم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم «محمدمهدی امیری» رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور در این نشست  از شناسایی مفقودین و گمشدگان معرفی‌شده توسط اداره آگاهی به مراکز تحت نظارت بهزیستی با استفاده از پرونده الکترونیکی خدمت‌گیرندگان UI خبر داد.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: این مهم با هماهنگی معاونت آمار و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور صورت پذیرفته است و در فاز اول این دسترسی برای ادارات پذیرش و هماهنگی اعطاء شده است و در فاز دوم با توسعه کیفیت خدمات، شناسایی مجهولین در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت بیش از یکسال میز خدمت در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان بهزیستی کشورافزود ، در حال حاضر ۴۱ خدمت به صورت حضوری به جامعه هدف ارائه می‌شود وی یادآورشد:تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین سرلوحه فعالیت ها و برنامه های بهزیستی در سال جاری است و در حال حاضر مراجع محوری و تخصص محوری در نحوه ارائه خدمات از دیگر اولویت فعالیت های سازمان است.

لازم به ذکر است در نشست منطقه ای فوق مباحثی همچون : بررسی نظام نامه نظارتی ، چالش ها و مشکلات میز خدمت حضوری والکترونیکی ، بحث مدیریت شبانه ، روند انجام کار مفقودین ، ساماندهی وضعیت ملاقات های مردمی ، بحث و برسی پیرامون قرنطینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد