دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با آزاده سرافراز دفاع مقدس

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به دیدار سرگرد خرمی بازنشسته سپاه و یکی از آزادگان سرافراز رفت که دو عضو از خانواده وی معلول است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با همراهی معاون پیشگیری این اداره‌کل و رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان به دیدار سرگرد خرمی بازنشسته سپاه و یکی از آزادگان سرافراز رفتند که دو عضو از خانواده وی معلول هستند.

نادیا خرمی از اعضای این خانواده است که از ورزشکاران معلول رشته بوچیا محسوب می شود که تاکنون توانسته در مسابقات استانی و کشوری موفقیت های را کسب کند.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اهدای لوح سپاس به نادیا خرمی ورزشکار معلول این خانواده از موفقیت های وی تقدیر کرد و با اهدای یک تخته تابلو فرش به سرگرد خرمی از رشادت های وی در طول دوران اسارات و جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آورد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار  با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از دلاوری های این آزاده تشکر کرد و گفت: ما همواره قدردان زحمات و خدمات شما در طول دوران دفاع مقدس هستیم.
 
وی با تبریک به سرگرد خرمی در تربیت نادیا خرمی ورزشکار معلول و موفق رشته بوچیا، گفت: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه حمایت همه جانبه ای از ورزش معلولان دارد و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی‌ورزد.

عزت الله پرنیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه نیز در این دیدار بیان داشت: عامل پیشرفت ورزشکاران، تمرینات مناسب با مربیان خوب و اعزام آنها به عرصه مسابقات است.

کد خبر 2980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد