مرکزی ا پرداخت ۱۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال توسط بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در سال۱۳۹۷ بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزا به جامعه هدف بهزیستی در استان مرکزی پرداخت شده است.

زهرا امینی در حاشیه نشست با خبرنگاران حوزه بهزیستی استان مرکزی در اراک، ضمن بیان اینکه بالغ بر ۵۸ هزار نفر جامعه هدف تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارد، اظهار داشت: مددجویان و جمعیت هدفی که توانستند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، معلولین، سرپرست خانوار و معتادین بهبود یافته را شامل می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: در این راستا میزان تسهیلات سال جاری به ۵۰ میلیون تومان برای هر نفر افزایش یافته است که با هدف اشتغال زایی با سود ۴ درصد به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی تعلق می گیرد.

امینی خاطرنشان کرد: در کنار تسهیلات اشتغالزایی، تامین مسکن برای مددجویان آسیب دیده از سیل اخیر نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: در همین راستا به همت خیرین و خیرین مسکن ساز از ابتدای سال جاری توانستیم ساخت تعدادی از واحدهای مسکونی را در روستاهای استان با اولویت مددجویان معلول و دو معلول به بالا با مساعدت بنیاد مسکن و دستگاه‌های مرتبط دنبال کنیم.

امینی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری مسکن خانواده های دو معلول به بالا در روستاها تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، بهزیستی استان در سال جاری در حوزه اعتبارات و بودجه با چالش روبرو است.

کد خبر 2957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد