اصفهان| دهاقان| افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دستاورد های توانخواهان اداره بهزیستی

همزمان با سومین روز از دهه ولایت نمایشگاه و فروشگاه دستاورد های توانخواهان بهزیستی دهاقان با حضور سجادی معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و روسای ادارات شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دهاقان، در این برنامه ابتدا معاون اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم به میهمانان و عرض تبریک دهه ولایت گفت: حضور گرم و اثرگذار مسئولین باعث رشد و نشاط این عزیزان و ایجاد ترغیب و تشویق برای افزایش عملکرد آنها می شود.

وی هدف از برپایی نمایشگاه توانمندی معلولین را شناساندن توانمندی‌های معلولان و هنر آنان ذکر کرد و افزود: کمک به اشتغال پایدار و ایجاد درآمد برای مددجویان و همچنین ایجاد بستری برای عرضه و فروش محصولات تولیدی معلولین از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

سپس سجادی با عرض تبریک و شاد باش دو عید برزگ مسلمانان و افتتاح نمایشگاه بیان کرد: حمایت از این قشر جامعه موجب خیر و برکت در زندگی هر دو طرف می شود.

سجادی از روسای ادارات و مسئولین شهرستان خواست با اطلاع رسانی و ترغیب افراد جامعه و همکاران سازمانی برای استفاده از صنایع دستی موجود در این نمایشگاه، چرخه تولید این افراد را افزایش دهند.

کد خبر 2953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد