بوشهر | ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال مددجویان بهزیستی در سال ۹۸

بوشهر | معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان از وجود بیش از 26 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به اضافه ی تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی مددجویان و معلولین خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر جلسه ای تحت عنوان بررسی برنامه های دفاتر چهارگانه حوزه مشارکت های مردمی با حضور علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان ،کارشناسان ستادی و شهرستانها در محل این اداره کل برگزار شد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی پیشبرد برنامه های دفاتر چهارگانه در سال جاری و بازخورد آخرین دستاوردهای این حوزه در همایش اخیر معاونین مشارکت های مردمی سراسر کشور در استان مازندران است.

همچنین وی رشد جلب مشارکت های مردمی در سال جاری با استفاده از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی موجود در استان و اعتماد سازی بیشتر بین خیرین و بکارگیری روشهای نوین در این حوزه را میسر دانسته وخواستار تلاش همگان در جهت ایجاد فرهنگ خیر جمعی به نفع گروههای هدف تحت پوشش شد.

علیرضا هوشیار در خصوص مسکن مددجویان عنوان داشت : ظرفیتهای بسیار خوبی در سال جاری در استان فراهم گردیده که ازجمله تفاهمنامه احداث 300 واحد مسکن بامشارکت استانداری و 150 واحد با همکاری بسیج سازندگی و مسکن های دو معلولیتی است که با همراهی دستگاه های همکار و خدمت رسان قابلیت عملیاتی دارند.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در خصوص اشتغال و مراکز غیر دولتی وجود بیش از 26 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به اضافه ی تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بستر و ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان و معلولین دانست و تاکید کرد: تلاش می شود اشتغال های ایجادی مبتنی بر تولید با اولویت اشتغال های گروهی با هدایت و نظارت لازم انجام گردد.

هوشیار ابراز داشت: اجرای اصل 44قانون به معنای واقع در حوزه بهزیستی از طریق واگذاری خدمات به بخش غیر دولتی در استان تسهیل و تسریع در صدور مجوز ها صورت گرفته که لازمه آن نظارت های فراگیر،موثر و کیفی به دنبال دارد.

وی گفت : ملتمسانه از همه مسئولین و خیرین و مردم نیک اندیش استان درخواست دارم باتوجه به شرایط اقتصادی حاضر با همکاری و مساعدتهای خود نقطه امید را در بین مددجویان و معلولین بهزیستی مثل همیشه زنده و فراهم آورند.

کد خبر 2936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد