اشتغال و مسکن مددجویان اولویت کاری در بهزیستی استان کرمانشاه است

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه مقوله اشتغال و مسکن مددجویان را مهمترین اولویت کاری این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنهاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، نشست مشترک دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با کارآفرینان برگزار شد.

در این نشست دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه مقوله اشتغال و مسکن مددجویان را مهمترین اولویت کاری این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنهاست.

وی افزود: ایجاد اشتغال برای افراد می تواند خطر آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کمتر کند و در ارتقای فرهنگ بسیار موثر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین در این نشست بر اصلاح فرایندها برای ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر به مددجویان و جامعه هدف تاکید کرد.

جلال راه کشان یکی از کارآفرینان کرمانشاهی و مدیر مجموعه فرهنگی هنری معلولان ویرا نیز در این جلسه بیان داشت: مهارت آموزی مددجویان تحت پوشش بهزیستی می‌تواند موجب توانمندسازی و خودکفایی آنها شود.

وی ضمن انتقاد از نگاه جامعه به شغل های خدماتی، گفت: باید کاری کنیم که مردم به سمت حرفه آموزی تشویق شوند.

توحیدی نیز یکی دیگر از کارآفرینان کشوری در این جلسه گفت: امروزه در کسب و کارهای اجتماعی با هدف غلبه بر معضلات از جمله فقر، بیکاری و .. به دنبال رفع مشکلات و مسائل اجتماعی هستیم.

کد خبر 2935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد