مرکزی ا ساخت مسکن مددجویان دو معلول به بالا تا پایان امسال تکمیل می‌شود

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: به همت خیران مسکن‌ساز توانستیم واحدهایی را برای مددجویان در روستاها بسازیم که این مورد مددجویان معلول و دو معلول به بالا را شامل می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال مسکن مددجویان دومعلول به بالا به پایان برسد

زهرا امینی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به رسالت خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران فعالیت‌های سازمانی بهزیستی را در سطح جامعه به خوبی پوشش می‌دهند، برای اطلاع‌رسانی فعالیت بهزیستی هیچ ارگانی به جز خبرگزاری‌ها و خبرنگاران نتوانستند به خوبی نقش سازمان بهزیستی در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف خود را نشان دهند.

وی افزود: مددجویان بهزیستی خود به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رسانه در سطح جامعه عمل می‌کنند، معمولا اگر مشکلی در سطح جامعه پیش بیاید  توسط مددجویان و خبرنگاران به بهزیستی منتقل می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: خبرنگاران رقیب اجتماعی بهزیستی هستند و به همین سبب سعی در ارتباط‌گیری هرچه بیشتر با آنها داریم.

امینی بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی، 587 هزار نفر در سطح استان مرکزی است، بیشترین زمان و هزینه برای جامعه مددجویان استان مرکزی قرار گرفته که درصد بالایی از آنها معلولان، ایتام، زنان سرپرست خانواده و سایر موارد هستند.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال برنامه بازدید از منازل مددجویان در سطح کل استان مرکزی را در دستور کار قرار داده‌ایم که در این راستا حتی از دورترین مناطق استان نیز بازدید کرده‌ایم.

امینی ادامه داد: با توجه به تخریب منازل مسکونی مددجویان در سیل اخیر در 6 ماهه ابتدای امسال ، ساماندهی مددجویان به‌ویژه معلولان وقت‌گیر شد به همین سبب اهم فعالیت‌های بهزیستی بیشتر در زمینه مسکن مددجویان بوده است که شروع فعالیت‌ها و بازسازی منازل مسکونی مددجویان به‌ویژه افراد معلول به صورت ویژه در فعالیت‌های ما قرار داشت و کلید خورد.

وی افزود : به همت خیران مسکن‌ساز توانستیم واحدهایی را برای مددجویان در روستاها بسازیم که این مورد مددجویان معلول و دو معلول به بالا را شامل می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال مسکن مددجویان دومعلول به بالا به پایان برسد

کد خبر 2931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد