هنر دولت برداشتن موانع از سر راه تشکل ها برای حل بیشتر معضلات مردم است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت:۲۸۶ خیریه و تشکل در حوزه های مختلف بهزیستی از جمله اشتغال، مسکن و نگهداری فعال هستند که به عنوان بازوان توانمند بهزیستی شناخته می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی صبح امروز دکتر حمیدرضا پوریوسف در نشست صمیمی با تشکل های استان اظهار داشت: هفته مشارکت های اجتماعی فرصتی است تا راهکارهای دولت را برای حل معضلات مورد بررسی قرار داد.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: اگر انتظار داشته باشیم که دولت به تنهایی مسائل اجتماعی را حل کند تفکری ناکارآمد است.
وی ضمن اشاره به این که بر روی توسعه کمی و کیفی خیریه ها و NGO ها اهتمام ویژه ای شده است گفت: خیریه ها، NGOها و سمن ها در بهزیستی تحت عنوان تشکل های غیردولتی تلقی می شوند.

پوریوسف تاکید کرد: بهزیستی نهادی اجتماعی است زیرا در حوزه معضلات جامعه اعم از اشتغال، آسیب های اجتماعی و مسکن و غیره فعالیت می کند.
وی تصریح کرد: هنر دولت برداشتن موانع از سر راه تشکل ها برای حل بیشتر معضلات مردم است.
وی یادآور شد: ۲۸۶ خیریه و تشکل در حوزه های مختلف بهزیستی از جمله اشتغال، مسکن و نگهداری فعال هستند که به عنوان بازوان توانمند بهزیستی شناخته می شوند.
وی بیان کرد: تلاش داریم نگاه خیران را به سمت توانمندسازی تغییر دهیم تا افراد تحت پوشش برای اداره زندگی شخصی خود توانمند باشند.

کد خبر 2926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد