مردم مازندران در عید قربان بالغ بر 11 میلیارد ریال نذورات به بهزیستی اهدا کردند

مدیرکل بهزیستی استان مازندران از دریافت و جمع‌آوری بالغ بر 11 میلیارد و 6۰۰ میلیون ریال نذورات مردم مازندران در عید سعید قربان خبر داد و گفت: این نذورات به صورت نقدی و غیر نقدی در سراسر استان اهدا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، دکتر آرام افزود: شش هزار و هشتصد و پنجاه و شش کیلوگرم گوشت ،   به ارزش هشت میلیارد و دویست و بیست و هفت میلیون و دویست هزار ریال و همچنین بالغ بر یک میلیارد ریال کمک های نقدی و بیش از 2 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی در ابتدای دهه کرامت به بهزیستی اهدا و بلافاصله در میان جامعه هدف توزیع شد..

وی  با اشاره به پویش  «من هم قربانی می‌کنم در حد توانم» ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و دو چندان شدن مشکلات  خانواده‌های محروم و بالاخص اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه و افزایش قیمت گوشت قرمز، بسیاری از خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی توان خرید گوشت را نداشتند. از این رو سازمان بهزیستی  برآن شد تا با اجرای پویش «من هم قربانی می‌کنم در حد توانم» با دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان در سریعترین زمان ممکن نذورات و قربانی‌های مردم را به نیازمندان واقعی برساند.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران در پایان با تقدیر از مردم استان و ابراز مسرت از افزایش اعتماد عمومی به خدمات بهزیستی گفت: خیرین استان همواره بعنوان بازوان توانمند بهزیستی ، در پیشبرد اهداف این نهاد حمایتی همراه و همیار بهزیستی بوده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران راه های مشارکت در تهیه قربانی تا پایان دهه کرامت به شرح ذیل میباشد:

سامانه mosharekat.behzisti.ir

کد های دستوری *733*7*9#   و    *741*5*5#

شماره کارت 6037957048971555 به نام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی 

و نیز از طریق گزینه نیکوکاری اپلیکیشن های آپ و سکه

کد خبر 2923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد