قم / بررسی مهمترین آسیبهای اجتماعی شایع استان قم

در دومین جلسه گروه کاری تخصصی آسیبهای اجتماعی استان قم آسیبهای اجتماعی شایع استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم درحاشیه این جلسه که به ریاست ملک زاده مدیرکل اجتماعی استانداری و دبیری بهزیستی استان برگزار شد دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان ضمن تشریح مباحث مطرح شده در جلسه افزود : اولویت آسیبهای استان  از منظر دستگاههای عضو کمیته و رسیدن اعضاء به اجماع مهمترین موضوع جلسه بود  که با توجه به بحث های صورت گرفته اولویت آسیبهای اجتماعی شناسائی شد و مقرر گردید دستگاههای عضو کمیته در زمینه پیشگیری و مقابله با آسیبها ، طرحهای اجرایی و کاربردی خود را به منظور تصمیم گیری نهایی به کمیته ارسال نمایند تا پس از تایید و تخصیص اعتبارات استانی در جهت اجرا و با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام گردد.

سرپرست بهزیستی استان قم  خاطر نشان کرد : انتظار میرود با همکاری  بیش از پیش دستگاههای عضو و پیرو تاکید استاندار محترم شاهد ارائه طرحهای کاربردی و اجرائی موثری در زمینه کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی استان از جمله  اعتیاد ، طلاق ، حاشیه نشینی و... باشیم.

لازم به ذکر است دستگاههای عضو گروه کاری آسیبهای اجتماعی استان عبارتند از : استانداری ، دادگستری ، ورزش و جوانان ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ، بهزیستی ، مرکز بهداشت ، تامین اجتماعی ، راه شهرسازی ، کمیته امداد ، نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر .

کد خبر 2922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد