البرز | شورای اداری ستاد بهزیستی البرز برگزار شد

معاون پشتیبانی بهزیستی البرز به تشریح وضعیت اعتبارات سال جاری پرداخت و گفت : در بحث تامین نیروی انسانی و همچنین جذب اعتبارات ، طبق آمار و نمودارهای موجود ، استان البرز در وضعیت مطلوبی قرار دارد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : جلسه شورای اداری بهزیستی استان البرز با حضور دکتر " اسدالله حیدری " مدیرکل در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه وجیهه محمدی فلاح معاون پشتیبانی به تشریح وضعیت اعتبارات سال جاری پرداخت و گفت : در بحث تامین نیروی انسانی و همچنین جذب اعتبارات ، طبق آمار و نمودارهای موجود ، استان البرز در وضعیت مطلوبی قرار دارد .

در ادامه این نشست ،  روسای ادارات شهرستانها گزارش عملکرد خود را از سامانه ارمغان ارائه نمودند و سپس معاونین حوزه های تخصصی در خصوص عملکرد شهرستانها نظر خود را اعلام کردند.

مصوبات ذیل در پایان این نشست به تصویب رسید و معاونین و روسای شهرستان ها ملزم به اجرای تمامی بندها و مفاد این صورتجلسه شدند.

* تاکید بر ثبت کمیسیون پزشکی های انجام شده در سامانه توسط شهرستانها تا پایان شهریورماه

* تاکید بر برنامه ریزی هدفمند جهت ثبت اطلاعات مددجویان در سامانه " ui " توسط شهرستانهایی که عملکرد مطلوبی نداشته اند در اسرع وقت و با عنایت به اینکه تخصیص اعتبارات بر اساس تعداد ثبت شده ها صورت می گیرد .

* اتمام مناسب سازی محیط ستاد اداره کل تا پایان شهریورماه سال جاری

* تشکیل جلسات جداگانه با حوزه اجتماعی توانبخشی و پیشگیری در خصوص تهیه فرم شناسنامه اجتماعی توسط رئیس اداره فناوری تا پایان مردادماه

* جمع بندی و ابلاغ شاخصهای ارزیابی مدیران توسط دفتر بازرسی و شروع ارزیابی از ابتدای مهرماه

* ثبت اطلاعات جبران عدم کارایی توسط شهرستانهایی که تا بحال انجام نداده اند و ارسال سند توسط شهرستانهایی که ثبت انجام داده اند

* برگزاری ملاقات عمومی در روزهای چهارشنبه و ارسال گزارش آن در پایان هر ماه بصورت مداوم و مستمر به دفتر پیگیری امور مدیریت

در پایان جلسه دکتر " اسدالله حیدری " مدیر کل بهزیستی استان البرز ضمن تقدیر از کلیه همکاران زحمتکش که تلاش و کوشش را همیشه سرلوحه کار خود قرار می دهند ، به نکاتی اشاره کرد از جمله :

  • روسای شهرستانها جلسات متناظر با جلسات برگزار شده در اداره کل را برای همکاران زیر مجموعه خود در شهرستانها برگزار نمایند و موضوعات مطرح شده را به کارکنان انتقال دهند .
  • صرفه جویی در هزینه ها بدون حذف یا کمرنگ فعالیتها صورت گیرد ؛ اولویت برای سازمان انجام هر چه بهتر فعالیتهای محوله در حوزه های تخصصی می باشد .
  • روسای شهرستانها با نیروی انسانی موجود و با برنامه ریزی دقیق و مناسب به کلیه فعالیتها بپردازند و انجام فعالیتها حذف یا به تعویق نیفتد .
کد خبر 2919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد