اصفهان| خوروبیابانک| تشکیل کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان

اولین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان خوروبیابانک با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره بهزیستی، اعضاء کمیته و جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خوروبیابانک، عطاالله ایرجی معاون فرمانداری در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم با ابراز خرسندی از حضور در مرکز سالمندان مهرورزان  و دیدار با سالمندان،

با اشاره به جلسات کمیته مناسب سازی در سال گذشته و مصوبات مطرح شده؛ گفت: ادارات شهرستان بخصوص در بحث ورودی و ایجاد رمپ هر چه سریعتر نسبت به مناسب سازی اقدام نمایند.

علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از معاون فرماندار و سایر اعضاء کمیته، با اشاره به اینکه 30 امتیاز از امتیازات جشنواره شهید رجایی به شاخص مناسب سازی اختصاص پیدا کرده است و ارزیابی این شاخص بر عهده اداره بهزیستی واگذار شده است، افزود: از ابتدای سال، 42 اداره در سطح شهرستان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته که جا دارد از کلیه ادارات به جهت همکاری کمال تشکر و قدردانی نمود.

علی اصغر فیروزی با اشاره به اینکه آیتم های مناسب سازی ادارات مشخص و به ادارات ارسال شده است ابراز امیدواری نمود در اسرع وقت نسبت به رفع موانع ادارات اقدام گردد.

رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه سالمندان ذخایر پربهای انسانی هستند و تکریم و منزلت سالمندان همواره با فرهنگ غنی اسلامی آمیخته است، افزود: شورای سالمندان به منظور تعیین اولویتها و سیاست گذاری اصولی برای افزایش کیفیت زندگی بهتر برای سالمندان تشکیل می شود و سالمندان یک جمعیت ارزشمند هستند و این شورا وظیفه دارد برای افزایش کیفیت زندگی سالمندان تصمیمات اجرایی مناسبی اتخاذ نماید.

کد خبر 2877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد