اصفهان| مبارکه| دیدار سرپرست بهزیستی با حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان

نسیم نفر سرپرست بهزیستی اداره بهزیستی با حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان مبارکه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مبارکه، در این دیدار صمیمانه « نسیم نفر» با اشاره به شعار سازمان  بهزیستی در سی و نهمین سال تاسیس تشکیل به نام" به زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمند سازی، ارتقای اجتماعی " بیان داشت: بهزیستی شهرستان مبارکه با 7مرکز دولتی، 56 مرکز خصوصی و خیریه و همکاری ادارات و ارگانها، 189 خدمت در 4 حوزه ارائه می دهد.

 وی بیان گفت: در حوزه توانبخشی 3219 مددجو در حال دریافت خدمات از بهزیستی می باشند و 7 مرکز توانبخشی شامل یک مرکز توانبخشی زیر 14 سال، یک مرکز حرفه آموزی دخترانه و پسرانه بالای 14 سال، یک مرکز روزانه سالمندان، یک مرکز اتیسم، یک مرکز سلامت ویژه بیماران اعصاب و روان، یک مرکز توانبخشی شبانه روزی و یک مرکز توانبخشی جامع مشغول به فعالیت می باشند.

رییس اداره بهزیستی با اشاره به حوزه امور اجتماعی اظهار داشت: 32 مرکز در این حوزه فعال می باشند، بالای 1000 کودک در سال تحصیلی 97-98 از خدمات آموزشی 25 مهدکودک تحت پوشش بهزیستی بهره مند شدند، 520 خانواده در این حوزه تحت پوشش و مستمری بگیر هستند. کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه درمان، ودیعه مسکن از جمله خدمات این حوزه به افراد تحت حمایت می باشد. علاوه بر این مرکز اورژانس اجتماعی و خط 123 این مرکز  پاسخ گوی مواردی از جمله کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، پیشگری از طلاق می باشد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان مبارکه هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل اداره بهزیستی بیان داشت: با توجه به مسئولیت سنگین که بر عهده دارید؛ با  دلسوزی پیگیرامور مددجویان و افراد تحت پوشش  باشید.

کد خبر 2872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد