اصفهان| فریدونشهر| نشست صمیمی مدیریت بهزیستی با خبرنگاران و روابط عمومی ادارات

به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبر نگار نشستی صمیمی با حضور خبرنگاران و روابط عمومی ادارات شهرستان در محل بهزیستی فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فریدونشهر، در این جلسه که هدف آن  تعامل بیشتر بهزیستی و اصحاب خبر بود، « افسانه امیری» رئیس بهزیستی ضمن تبریک روز خبرنگار از اهمیت ویژه آنان و همچنین روابط عمومی ادارات درجهت شناساندن خدمات قابل ارائه به مردم گفت و افزود: شفاف سازی و صداقت مهمترین بخش در انعکاس اخبار بوده و اطلاع رسانی صحیح  بهزیستی را قادر می‌سازد تا قدمهای موثری در فعالیتهای پیشگیرانه، توانبخشی و اجتماعی بردارد.

سپس « طاهره گوگونانی» رابط روابط عمومی بهزیستی ضمن اشاره به 59 وظیفه اصلی بهزیستی، از خبر نگاران و فعالان در عرصه اطلاع رسانی به عنوان بازوهای بهزیستی در اجتماع یاد کرد وگفت: هم اکنون تمام افراد اجتماع هر یک به نحوی نیازمند دریافت خدمات بهزیستی هستند و اطلاع رسانی در این خصوص یک تعهد وجدانی است، زیرا که این خدمات برای پیشگیری و درمان و حمایت آسیب دیدگان و یا افراد در معرض آسیب جسمی، روحی و روانی است .

شایان ذکر است  خبر نگاران نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدر دانی، برگزاری چنین نشست هایی را برای دلگرمی بیشتر فعالان در عرصه خبر موثر دانسته و آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با بهزیستی اعلام داشتند.

کد خبر 2871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد