کرمان|مدیرکل بهزیستی استان کرمان از تنظیم تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و کانون وکلای دادگستری خبر داد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، مدیرکل به همراه کارشناسان حقوقی بهزیستی  با حضور در محل کانون وکلای دادگستری استان کرمان با مسئولین و کارشناسان در موضوع تنظیم تفاهم نامه مشترک همکاری گفت و گو کرد .

دراین دیدار عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی با تقدیر از همکاری  و همراهی وکلای کانون نسبت به حل و فصل مسائل حقوقی مددجویان بهزیستی گفت : باتوجه به شناخت و همکاری متقابل که بین بهزیستی و کانون وکلا در استان کرمان ،این دو مجموعه می تواند اقدامات ارزشمند و موثری به نفع گروههای هدف داشته باشند. 
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تشریح وظایف بهزیستی به عنوان تنها متولی دولتی در حوزه ی مسائل اجتماعی گفت: باتوجه به وظیفه ذاتی بهزیستی به عنوان تنها متولی تخصصی مسائل اجتماعی در سطح جامعه و گستردگی وپیچیدگی خاص برخی از این مسائل می توان در قالب یک تفاهم نامه برطرف نمودن نیازهای افراد تحت حمایت را برنامه ریزی کرد.
صادق زاده با تاکید بر ضرورت مدیریت نمودن فرآیند معرفی خدمت گیرندگان با موضوع مشخص اظهار داشت : تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این افراد معرفی شده علاوه بر نظم دهی به این فرآیند ، زمینه خدمت رسانی آسان وسریعتر را فراهم می کند. 
وی برگزاری دوره های آموزشی منظم و مستمر و جلسات هم اندیشی تخصصی را یکی دیگر از روش های مناسب خدمت به گروه های هدف دانست و افزود : همزمان با ارائه خدمات روانشناسی  - مددکاری به افراد تحت حمایت وخانواده هایشان ، بدنه کارشناسی نیازمند اطلاعات حقوقی است تا بتواند مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت حمایت را برای دریافت مشاوره های حقوقی به مشاورین حقوقی معرفی نمایند.
علی فیروزمند نائب رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان نیز دراین دیدار با تقدیر از اقدامات  گسترده بهزیستی به تشریح روند همکاری های دو جانبه در ارائه خدمات حقوقی به مددجویان معرفی شده از سوی بهزیستی پرداخت و گفت: این گستردگی همکاری ها در موضوعات مختلف حقوقی باعث شده است که کانون برای امضاء تفاهم نامه مشترک که زمینه های مشاوره ای ، وکالت ، برگزاری دوره های آموزشی اعلام کنند.
گفتنی است تفاهم نامه همکاری آموزشی – مشاوره ای – وکالتی بین بهزیستی و کانون وکلای دادگستری استان کرمان به زودی تنظیم و زمینه های اجرای آن فراهم می شود.


 

کد خبر 2827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد