آذربایجان غربی| سامانه تصمیم در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

مراسم رونمایی از سامانه تصمیم( کنترل و کاهش طلاق) با حضور مدیرکل بهزیستی،معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ مدیرکل بهزیستی استان در این آئین با اشاره به اینکه طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی در زمره دغدغه مندی های مسئولین ارشد کشوری قرار دارد گفت: راه اندازی سامانه تصمیم یکی از راهکارهای تحلیل و بررسی پدیده طلاق به منظور اجرای سیاستهای دقیق پیشگیرانه است.

دکتر سعید فریور کاهش طلاق، شناسایی و کمک به حل مسائل خانوادگی،پیشگیری از آسیب های مرتبط با طلاق،کاهش پرونده های ورودی به دادگاهها،توسعه خدمات روانشناختی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع را از جمله اهداف راه اندازی سامانه تصمیم عنوان نمود.

معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی نیز در سخنانی ضمن تاکید بر هم افزایی و همکاری مشترک دستگاههای اجرایی به عنوان راهکاری موثر در کاهش طلاق تصریح کرد: شرایط امروز زندگی پیچیده شده به نحوی که بانوان برای احقاق حق خود نقش های دیگری را به غیر از نقش های سنتی پذیرا شده اند که این امر با تعارضاتی همراه شده است.

ارجمندی گفت: حل این تعارضات نیازمند همکاری مشترک است چرا که برخی دستگاههای اجرایی نیز نقش های خود را به درستی اجرا نمی کنند و این باعث افزایش فشار بر روی خانواده ها می گردد.

وی سامانه تصمیم را راهکاری برای حل تعارضات و افزایش فرهنگ مشاوره دانست.

در ادامه این مراسم از سامانه تصمیم رونمایی شد.

کد خبر 2816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد