تهران| پایگاه های بهزیستی نذورات عیدقربان را جمع آوری می کند

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: هفت پایگاه بهزیستی نذورات عیدقربان مردم را جمع آوری و به دست مددجویان این استان می رساند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهشید چوبکار اظهار داشت: این پایگاه ها در شیرخوارگاه آمنه و رفیده در شهرستان شمیرانات، مرکز معلولان نارمک و وردآورد درشهر تهران و دو پایگاه در مرکز حضرت رقیه و کهریزک فعال است.
وی افزود: مردم می توانند از نزدیک مبالغ نقدی نذری و یا قربانی را به این مراکز اهدا کنند و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: این مراکز تا عید غدیر سعید خم پذیرای هدایا و نذرهای مردمی است ضمن اینکه اهداءکنندگان نیاز نیست که مبلغ کامل یک گوسفند را پرداخت کنند بلکه با هر مبلغی می توانند در این طرح نذری عید قربان شرکت کنند.
وی همچنین مبلغ جمع آوری شده در عید قربان سال گذشته را دو میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امسال نیز هر مبلغی جمع آوری شود با برنامه ریزی های صورت گرفته در اسرع وقت صرف مددجویان بهزیستی می شود.
چوبکار با بیان اینکه بهزیستی آماده جمع آوری کمک های مردمی به صورت غیرنقدی نیز است گفت: شهروندان می توانند از طریق دو شماره حساب پشتیبان مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران شامل شماره حساب ۹۵۹۵۹۵۹۵۹۵ نزد بانک رفاه شعبه مستقل مرکزی و شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷و با شماره گیری کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا #۲*۶*۷* کمک های خویش را برای کمک به جامعه هدف نیازمند سازمان بهزیستی واریز کنند.

کد خبر 2813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد