همدان |  یکی از شاخصه های اصلی در  التزام بخشیدن به مسائل اجتماعی کمیت و کیفیت تشکل های مردم نهاد است

نشست هم اندیشی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان با نمایندگان تشکل های مردم نهاد فعال در عرصه اجتماعی ، مسئولیت اجتماعی و توانمندسازی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی استان در این نشست بر نقش بی بدیل تشکل های مردم نهاد در عرصه خدمات اجتماعی تاکید کرد و گفت: یکی از شاخصه های اصلی در التزام بخشیدن به مسائل اجتماعی کمیت و کیفیت تشگل های مردم نهاد است.

 حمید رضا الوند گفت:بر اساس گزارش های ستاد فرماندهی ناجا، همدان سومین استان امن کشور است که همین اتفاق ناشی از فعالیت های بین بخشی دستگاهها و تشکل های مردم نهاد است .

 وی افزود: سازمان بهزیستی درعرصه واگذاری فعالیت ها به تشکل ها و بخش غیر دولتی پیشرو است و بیش از 90% فعالیت های خود را با همکاری تشکل های مردم نهاد انجام می دهد .

الوند خاطر نشان کرد: تشکل ها و موسساتی که در عرصه خدمات اجتماعی فعالیت می کنند، تخصصی ترین تشکل ها و موسساتی هستند که در سطح جامعه فعالیت می کنند .

مدیر کل بهزیستی استان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال گذشته و سال جاری و در حوزه های تخصصی یک یا چند کار ویژه شامل مرکز روزانه سالمندان در حوزه توانبخشی،مهدهای کودک وی ای پی در حوزه اجتماعی، خانه های کوچک نگهداری معلولین درحوزه توانبخشی انجام وبه ظرفیت خدمت رسانی به هم استانی های عزیز اضافه خواهد شد

کد خبر 2809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد