بهزیستی و اوقاف و امور خیریه یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

بهزیستی و اوقاف و امور خیریه استان یزد در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ سرپرست بهزیستی استان یزد گفت: این تفاهم نامه در راستای تحقیق و ترویج فرهنگ قرآنی و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود و همچنین ظرفیت های مشترک دو نهاد، رفع مشکلات جامعه هدف، توسعه ی فعالیت های فرهنگی بخصوص در زمینه ی گسترش فرهنگ وقف و استفاده از توان خیرین و خادمان وقف و ارائه خدمات بهتر به محرومان ونیازمندان تحت پوشش به امضا رسیده است.
نادر هومنیان با اشاره به تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم نامه گفت: همکاری و مشارکت در برگزاری مسابقات قرآنی و اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، اجرای طرح قرآن در خانه ویژه جامعه هدف بهزیستی، اجرای طرح نشاط معنوی در تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت مددجویان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره گیری از خدمات فرهنگی قرآنی و ارتقاء سطح فکری و معرفتی و... برخی از این تعهدات است.
 وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه اداره کل اوقاف و امور خیریه متعهد به برگزاری دوره های آموزشی مهارتهای زندگی، سبک زندگی اسلامی به خانواده های تحت پوشش با استفاده از ظرفیت مربیان آموزش دیده استان در سطح بقاع متبرکه، فراهم آوردن امکان استفاده مراکز و موسسات بهزیستی از اماکن وقفی با حداقل اجاره بها، آموزش و تربیت مبلغین اوقاف در زمینه پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی و... می باشد.

کد خبر 2805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد