۱۰ پایگاه بهزیستی آماده جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان هستند

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، بهزیستی استان زنجان باتاسی از سیره اهل بیت(ع) و در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در 10 پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی (نذورات، گوشت قربانی و ... ) آماده جمع آوری کمکهای همشهریان خیر می باشد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی از آمادگی این سازمان برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۱۶۰ میلیون تومان در قالب گوشت قربانی و کمکهای نقدی و غیر نقدی  بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع شد.

وی تصریح نمود: ۸ پایگاه در مراکز بهزیستی  شهرستانهای تابعه و ۲ پایگاه نیز در مرکز استان که ۱ پایگاه در ستاد بهزیستی و ۱ پایگاه دیگر د رمرکز شیرخوارگاه شهیدثمین تاب بهزیستی برپا می گردد.

این مقام مسئول بااشاره به اختصاص شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶  نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک های نقدی مردم نوع دوست زنجانی خاطرنشان کرد : جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد گردید.

کد خبر 2798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد