قم|تخصیص 21 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان بهزیستی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم، هادی کریمی اصل ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی استان قم اظهار کرد: در سال گذشته ۴۴۱ نفر از مددجویان این سازمان موفق به دریافت وام و اشتغال پایدار شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم، هادی کریمی اصل ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی استان قم اظهار کرد: در سال گذشته ۴۴۱ نفر از مددجویان این سازمان موفق به دریافت وام و اشتغال پایدار شدند که معلولین، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته جزو این مددجویان بودند و تسهیلات هم به شهری‌ها و هم به روستایی‌ها پرداخت شد.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات به مددجویان سازمان بهزیستی در استان قم در سال گذشته موجب شد که ۱۲۳ نفر از چرخه مددجویان این سازمان خارج شوند، چون توانستند که اشتغال پایدار پیدا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: تاخیر در ابلاغ به موقع تسهیلات برای مددجویان این سازمان و سخت گیری در ضمانت‌ها جزو مشکلات است، باید تسریع در پرداخت تسهیلات صورت بگیرد و شاهد تسهیل در وضعیت وثیقه باشیم.

کریمی اصل توجه به وضعیت معلولین در بحث اشتغال پایدار را ضروری دانست و تصریح کرد: باید بانک‌ها شرایط یکسانی را در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی داشته باشند، به دلیل تفاوت شرایط ضمانت، وضعیت پرداخت تسهیلات در هر بانک متفاوت است.

وی ادامه داد: ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی استان قم برای بحث اشتغال در سال جاری تخصیص پیدا کرد و در صورت رعایت سرانه ۵۰ میلیون تومانی امکان پرداخت این تسهیلات به ۴۲۰ نفر وجود دارد.

کد خبر 2797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد