سیستان و بلوچستان ا ایرانشهر ا  خودکفایی ۷۵ زن خود سرپرست ایرانشهری

رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۷۵ زن خودسرپرست این شهرستان در قالب گروه‌های همیار با تلاش و کوشش به خود کفایی در زندگی‌شان رسیدند.

به گزارش روابط عمومی : رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۷۵ زن خودسرپرست این شهرستان در قالب گروه‌های همیار با تلاش و کوشش به خود کفایی در زندگی‌شان رسیدند.

ابراهیم نرماشیری اظهار داشت: ۷۵ نفر از مستمری‌بگیران تحت حمایت بهزیستی ایرانشهر در قالب گروه همیار توانستند به خود کفایی برسند.

وی با بیان اینکه گروه‌های همیار، عمده ترین راهکار توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است گفت: این گروه‌ها متشکل از زنان و دختران سرپرست خانوار هستند که در زمینه‌های مختلف به فعالیت و تولید می پردازند.

رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر بیان کرد: هم اینک  زنان و دختران سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در قالب گروه‌های همیار در رشته های خیاطی، سوزن دوزی، پخت نان، کشاورزی و صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند.

وی تشکیل گروه‌های همیار را عمده‌ترین راهکار توانمندسازی زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و افزود: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار سبب بهبود زندگی و خودکفایی آنها می‌شود.

کد خبر 2794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد