سیستان و بلوچستان ا مددجویان بهزیستی از پرداخت تعرفه های انشعاب گاز معاف هستند

تعرفه های مرتبط با حق انشعاب مطابق تعرفه شرکت ملی گاز ایران و براساس زیربنای منزل محاسبه و قابل پرداخت است که در این مورد برخی معافیت‌ها برای خانواده‌های شهدا، جانبازان، کمیته امداد و بهزیستی اعمال می شود.

رضا پنجابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۲۳ هزار و ۸۰۰ خانوار در زاهدان از اشتراک گاز برخوردار شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به لوله گذاری‌ های انجام شده در سطح شهر زاهدان این شرکت آماده واگذاری تعداد بیشتر اشتراک به شهروندان متقاضی است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هدف گذاری شرکت گاز برای سال ۹۸ واگذاری ۶۰ هزار انشعاب جدید در زاهدان است افزود: علاوه بر چهار هزار و ۱۰۰ اشتراک جدیدی که در چهار ماهه نخست سالجاری در این شهر واگذار شده، ۵۶ هزار خانوار زاهدانی دیگر نیز تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی به تخصیص وام پنج میلیون تومانی به متقاضیان جهت کمک هزینه لوله کشی و خرید اشتراک گاز اشاره کرد و اظهار داشت: تعرفه های مرتبط با حق انشعاب مطابق تعرفه شرکت ملی گاز ایران و براساس زیربنای منزل محاسبه و قابل پرداخت است که در این مورد برخی معافیت‌ها برای خانواده‌های شهدا، جانبازان، کمیته امداد و بهزیستی اعمال می شود.

کد خبر 2793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد