کرمان| اصحاب رسانه به عنوان امین مردم با بیان واقعیت های موجود جامعه به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنند

مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه رئیس اداره روابط عمومی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری «ایرنا » با مسئولین و خبرنگاران دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان با گرامیداشت روز خبرنگار گفت : مشکلات حوزه اجتماعی به دلیل عدم تصمیم گیری مناسب ، عدم آگاهی خانواده ها و افراد جامعه شکل می گیرند و به طبع انتقاد هم در این حوزه بیشتر می باشد .
صادق زاده با بیان اینکه در شکل گیری مسائل اجتماعی بسیاری از مسائل دخیل می باشند عنوان کرد : توسعه و پیشرفت جوامع یکی از دلایل تعدد معضلات اجتماعی است که باید آگاهی افراد جامعه را ارتقاء دهیم .
وی با تاکید بر رسالت مهم رسانه در انتشار مطالب ، بدون جانبداری شخصی اظهار داشت : اصحاب رسانه به عنوان امین مردم با بیان واقعیت های موجود جامعه و ایجاد ارتباط موثر بین مسئولین و مردم می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی موجود منجر شود .
مدیر کل بهزیستی ارتقاء آگاهی خانواده ها را در پرورش صحیح فرزندان ضروری دانست و گفت : نقش رسانه در آگاهی بخشی عمومی و نهادینه شدن فرهنگ صحیح برای داشتن جامعه ای سالم و پویا انکار ناپذیر است .
وی با اشاره به همبستگی اجتماعی هرچه بیشتر گفت: مسئله اجتماعی در جامعه زیاد است و بی تفاوتی های اجتماعی یک مسئله اجتماعی بزرگ است که باید همبستگی اجتماعی را در جامعه ایجاد کنیم.
 

کد خبر 2789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد