گیلان| همکاری «بهزیستی» و «آموزش فنی و حرفه‌ای» برای توانمندسازی مددجویان

پایگاه خبری-تحلیلی هاتف نیوز --روزنامه هاتف / 15 مرداد 1398 اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان و اداره‌ی کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای توانمندسازی و ارائه‌ی آموزشهای مهارت‌افزایی مددجویان با هم تفاهمنامه‌ی همکاری امضا کردند.

دکتر حسین نحوی‌نژاد در باره‌ی ماهیت این تفاهمنامه‌ی همکاری گفت: تفاهمنامه‌ی یاد شده در راستای توانمندسازی، مهارت‌افزایی و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف فنی و حرفه‌یی برای مددجویان بهزیستی استان گیلان منعقد و امضا شده است.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: با امضای این تواهمنامه بسترهای مناسبی در جهت ارتقا، توانمندی و ایجاد اشتغال پایدار جامعه‌ی هدف بهزیستی ایجاد می‌گردد.
گفتنی است در آیین امضای تفاهمنامه‌ی همکاری بین اداره‌ی کل بهزیستی و اداره‌ی کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان که با حضور دکتر نحوی‌نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و مهندس محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد، انساندوست معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی گیلان، مهندس رفیع‌زاده سرپرست اداره‌ی آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی و مهندس قلیپور سرپرست معاونت آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای در اداره‌ی کل بهزیستی گیلان حضور یافتند.

دکتر نحوی‌نژاد در حاشیه‌ی برگزاری این نشست گفت: این تفاهمنامه‌ی همکاری در راستای توانمندسازی، مهارت‌افزایی و آموزش دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌یی به امضا رسیده تا بستری مناسب برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار جامعه‌ی هدف بهزیستی باشد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان افزود: هدف از انعقاد این تفاهمنامه استفاده از امکانات و ظرفیتهای بالقوه‌ی دو دستگاه در راستای ارتقای سطح مهارت‌آموزی در همه‌ی زمینه‌ها و ارائه‌ی آموزش در استان گیلان است.
دکتر حسین نحوی‌نژاد در ادامه گفت: در راستای امضای این تفاهمنامه آموزش در همه‌ی مراکز دولتی برای بیماران بهبود یافته از اعتیاد رایگان بوده و همچنین ۵۰ درصد هزینه‌های آموزش در همه‌ی آموزشگاه‌های آزاد زیر نظر اداره‌ی کل آموزش فنی و حرفه‌یی به وسیله‌ی اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان است.
گفتنی است تفاهمنامه‌ی همکاری یاد شده در ۱۱ ماده تنظیم و اجرایی گردیده است.

کد خبر 2786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد