تعامل مناسب بهزیستی و نیروی انتظامی برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی و نیروی انتظامی با داشتن وظایف مشترک و نزدیک بهم در راستای پیشگیری از مسائل و معضلات اجتماعی می توانند گام های مثبتی برای بهبود وضعیت استان بردارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاونین و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه با سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد.

دکتر رضوان در این دیدار با تبریک حضور سردار جاویدان در فرماندهی نیروی انتظامی، گفت: بهزیستی و نیروی انتظامی با داشتن وظایف مشترک و نزدیک بهم در راستای پیشگیری از مسائل و معضلات اجتماعی می توانند گام های مثبتی برای بهبود وضعیت استان بردارند.

وی با اشاره به وجود مرکز ماده ۱۶ نگهداری معتادان متجاهر بهزیستی با ظرفیت ۲۵۰ نفر، افزود: در صورت امکان از نیروهای انتظامی در این مرکز استفاده شود، چراکه هدف بهزیستی در مرکز ماده ۱۶، درمان معتادان و اشتغال زایی برای آنها پس از خروج از مرکز است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین بر تشکیل جلسه با حضور دستگاه های متولی برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد.

سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این نشست به تعامل و همکاری نیروی انتظامی با سایر دستگاه و بهزیستی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی اشاره داشت و افزود: نقش آسیب اجتماعی در بروز جرائم بالاست و می توان با اولویت بندی آسیب های و تعیین وظایف دستگاه‌ها عملکرد خوبی در زمینه کاهش آسیب اجتماعی داشته باشیم.



به گفته این مقام ارشد نظامی، رسالت بهزیستی در حوزه مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی است و تاکنون به عنوان سازمانی حمایتی در راستای محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان عملکرد خوبی داشته است.

سردار جاویدان بر ارائه آموزش ها با مشارکت دستگاه های متولی کاهش آسیب اجتماعی و آگاه سازی مردم از خطر آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در خصوص تعامل با بهزیستی و سایر ارگان ها در مقابله با آسیب اجتماعی کوتاهی نخواهد کرد.

کد خبر 2781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد