سمنان ا دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار استان سمنان

یکی از ارکان موفقیت افراد در جامعه خانواده توانمند است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل با همراهی ساره امیرجان معاون اجتماعی و جمیله محقق مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده اداره کل بهزیستی استان سمنان با سرکار خانم دکتر شاه حسینی مدیرکل امور خانواده و بانوان استاندار استان دیداری داشتند .

ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا این جلسه ضمن معرفی عملکرد و فعالیت های سازمان بهزیستی کشور گزارشی از فعالیت های این اداره کل در امر بانوان و خانواده داشتند .

ایشان در ادامه : در هر عرصه ی از جامعه بانوان توانمند حضور داشته اند موفقیت چشم گیری به دست آمده است و این نشان از آن دارد که نقش بانوان در جامعه نقشی مهم و حساس است 

وی افزود : یکی از ارکان موفقیت افراد در جامعه خانواده توانمند است و ما شاهد هستیم کسانی که امروز در جامعه موفق و تاثیرگذار هستند دارای خانواده ی توانمند هستند 

مدیرکل بهزیستی استان خواستار ورود مختصصین امر خانواده در این بخش شدند و اذعان داشتند عدم وجود متخصصین در امر خانواده باعث بروز خساراتی جبران ناپذیر است و دستگاه ها دخیل در امر خانواده باید از وجود افراد با متخصص و با سابقه در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی استفاده نمایند .

علیرضا ایزدپور : در امر بانوان و خانواده نیاز به فعالیت و کار بیش از پیش است و بهزیستی بعنوان سازمانی متخصص با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های در سطح کشور در این زمینه اقدامات موفق و موثری برداشته است و توانسته است گام های محکمی در تحکیم و توانمند سازی خانواده جامعه هدف خود بردارد .

ایشان در ادامه بیان داشتند در بحث خانواده باید به سه اصل مهم کجا بوده ایم ، کجا هستیم و به کجا خواهیم رسید توجه ویژه ی داشت تا بتواند چشم انداز مناسبی برای آینده تدوین و اجرا کنیم .

مدیرکل امور خانواده و بانوان استاندار استان در این دیدار از فعالیت ها و اقدامات بهزیستی در امر بانوان و خانواده تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشتند طبق آمار و رصد های انجام شده توسط استانداری ، اداره کل بهزیستی استان سمنان یکی از دستگاه های پیش رو و موفق در این زمینه است و خواستار همکاری بیش از پیش این اداره کل با دفتر امور بانوان و خانواده شدند. ایشان در ادامه کار در بهزیستی را مقدس برشمرده و کارکنان این سازمان را افرادی نزدیک به خداوند نامیدند .

در پایان این دیدار مدیرکل بهزیستی استان دعوت رسمی را از سرکار خانم شاه حسینی داشتند تا از مراکز اورژانس اجتماعی ، مرکز شبانه روزی دختران ، گروه همیار و مراکز تحت نظارت این اداره کل بازدیدی را داشته باشند .

کد خبر 2754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد