پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

به مدد چشمان تیزبین بینا و قلم‌ توانمند خبرنگاران است که رکن چهارم مردم‌سالاری قوام و دوام می‌یابد و پایمردی آنان در این راه پر مخاطره است که موجب رسیدن پیام مردم و مسئولان به یکدیگر می‌گردد و راه برای توسعه و تعالی فراهم می‌شود

17  مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار مجاهد و سربلند شهید محمود صارمی به راستی بهترین انتخاب برای تجلیل از کسانی است که همه تلاش خود را مصروف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و شرافتمندانه می‌کنند.

مردان و زنانی که در دشوارترین شرایط همواره صدای آحاد مردم جامعه خود هستند و صفت خبرنگار به راستی شایسته ایشان و ماموریت خطیرشان است.

به مدد چشمان تیزبین بینا و قلم‌ توانمند خبرنگاران است که رکن چهارم مردم‌سالاری  قوام و دوام می‌یابد و پایمردی آنان در این راه پر مخاطره است که موجب رسیدن پیام مردم و مسئولان به یکدیگر می‌گردد و راه برای توسعه و تعالی فراهم می‌شود

 خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع و کنکاش در مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بستر مساعد برای تحقق آرمان‌های والای ملت شریف ایران را فراهم می‌آورند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران تلاش و شرافت تمامی خبرنگاران عزیز مازندرانی را ارج مینهم و روز خیر خبرنگار را به تمامی پویش گران این مسیر متعالی تبریک عرض می کنم و برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

کد خبر 2751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد