قم / نشست مدیران و تسهیلگران مجری طرح مانا در بهزیستی قم

مدیران و تسهیلگران پایگاههای سلامت اجتماعی مجری طرح مانا در بهزیستی قم به هم اندیشی پرداختند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم علی نجفی کارشناس مسول دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود در این نشست موانع و مشکلات اجرائی طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضاء و مجریان پیشنهادات خود را برای اجرای بهتر و موثرتر طرح ارائه کردند .

نجفی با تشریح اهداف این طرح کشوری خاطر نشان کرد: طرح مانا در قالب سه محور آموزش مهارت های اجتماعی، اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال جامعه هدف شهری و روستایی به ویژه در مناطق حاشیه ای شهرهاست که از طریق پایگاه های سلامت اجتماعی جذب می شوند.

وی افزود : طرح مانا به صورت کارگاهی و عملی جامعه هدف را پوشش می دهد و در این کارگاه ها مهارت های ارتباطی و کارگروهی نوجوانان تقویت می شود و شیوه تبدیل چالش ها و تهدیدات دوره بلوغ به فرصت را فرا می گیرند.

وی، ارتقای توانمندی های نوجوانان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محله ها و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوانان در موسسات خصوصی مانند پایگاه های سلامت اجتماعی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

کد خبر 2749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد