پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان یزد به مناسبت روز خبرنگار

سرپرست بهزیستی استان یزد طی پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد نادر هومنیان سرپرست بهزیستی استان یزد طی پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت. در این پیام آمده است:
17مرداد ماه یادآور شهادت مظلومانۀ شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف است که به عنوان «روز خبرنگار» نیز نامیده شده است؛ این روز  فرصتی ارزشمند و گرانبهاست؛ برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسانهای‌ فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه قدم بر می دارند.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران بویژه خبرنگاران فعال، همراه و همدل در حوزه اجتماعی که با انجام تکالیف اجتماعی خود همواره یاریگر خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد هستند، تقدیر و تشکر می نمایم.


بی تردد همراهی و همدلی رسانه های استان یزد در آگاه سازی عموم جامعه نسبت به حقوق، توانمندیها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی اعم زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و... همراه با معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در موسسات، مراکز غیردولتی، افراد موفق و نخبه دارای معلولیت استان، همچنین معرفی خدمات تخصصی و پیشگیرانه این سازمان در راستای ارتقای سلامت اجتماعی، گسترش مسئولیت اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی؛ منجر به فراهم آمدن زمینه ارتباط اثربخش بین مردم و گروههای هدف بهزیستی گردید. امید که این حضور صادقانه و مشارکت و همراهی اصحاب رسانه با خانواده بزرگ بهزیستی مستمر باشد. از خدواند منان موفقیت روز افزون همۀ خبرنگاران محترم و کوشا در فضای رسانه ای استان و کشور را دارم.

کد خبر 2740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد