سیستان و بلوچستان ا چابهار|سهل انگاری پیمانکار شهرداری باعث سقوط فرد نابینا از روی پل عابر شد

روز یکشنبه فردی نابینا از معلولین تحت پوشش بهزیستی در شهر چابهار که مسیر هر روزه خود را طی می کرد متوجه عدم حفاظ بر روی بدنه پل نشد و از آن سقوط کرد.

به گزارش روابط عمومی : روز یکشنبه فردی نابینا که از معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی نیز می باشد مسیر هر روزه خود را در شهر چابهار طی میکرده که متوجه عدم حفاظ بر روی بدنه پل عابر نشده و آز آن سقوط کرد.

به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار این پل توسط پیمانکار شهرداری در حال تعمیر بوده و عدم وجود حفاظ باعث سقوط این فرده شده ، درحال حاضر در بیمارستان شهر چابهار در بخش icu بستری است و در طی چندین مرحله عیادت رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار از این فرد و خانواده اش مشاوره های لازم حقوقی و درمانی انجام شده است و با دستور فرماندار شهرستان موضوع از طریق دادستانی تا احقاق حقوق کامل این شخص صورت خواهد پذیرفت و همچنین پیمانکار شهرداری چابهار قصور خود را در عدم ایمن سازی پل عابر پیاده پذیرفته است.

حقانی شهردار چابهار در خصوص این حادثه گفت : شهرداری کوتاهی خود را در این زمینه میپذیرد و من از این شهروند نابینا عذر خواهی میکنم و تمامی هزینه های درمانی  این شخص از محل قرارداد با پیمانکار پرداخت خواهد شد.

تاوانه رئیس اداره بهزیستی شهرستان در ادامه عنوان نمود : بهزیستی شهرستان چابهار بطور مداوم پیگیر وضعیت مناسب سازی مبلمان و معابر شهری بوده است اما با عدم همکاری برخی نهادها شاهد این گونه اتفاقات هستیم

رئیس بهزیستی شهرستان چابهار در پایان گفت: اداره بهزیستی پیگیر وضعیت درمانی این فرد نابینا خواهد بود و با بهتر شدن وضعیت این شخص از کلیه خدمات این نهاد بهره مند می شود.

کد خبر 2739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد