تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار

درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه از بخش های جناحی از جان مایه گذاشتند و این حرفه را به جایگاه والایی رساندند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان بمناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار پیام تبریکی را به خبرنگاران و تلاشگران این عرصه داشتند. متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

با سلام و احترام

۱۷ مردادماه سالروز گرامیداشت خبرنگارانی است که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی قرار داده و در این راه  پر افتخار به لقاء محبوب رسیدند.

روز خبرنگار بر تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی که با پیکار و مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزشهای دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی با دشمنان در حال مبارزه اند مبارک و خجسته باد. درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه و فارغ از بحثهای جناحی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر در عرصه خبر تأثیر گذارند و با عملکردی مثبت خویش، برای کار خود ارزش قائل شده و برای این حرفه، جایگاه والایی ایجاد کرده اند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی، فرارسیدن روز خبرنگار را به حضور شما سرور گرامی و سایر اهالی محترم رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از همدلی و همراهی شما در رسیدن به تحقق اهداف والای جامعه هدف این اداره کل تقدیر و تشکر نموده و برای شما  مزید توفیقات را در سایه عنایت پروردگار آرزومندم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 2732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد