مازندران| رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار تکمیل مسکن مددجویان و مستندسازی از مراحل ساخت به صورت شفاف شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست علمی_کاربردی مسئولان مشارکت‌های مردمی بهزیستی سراسر کشور در ساری خواستار راه‌اندازی سامانه‌ای برای جذب کمک‌های مردمی و تکمیل مسکن مددجویان همچنین مستندسازی از مراحل ساخت به صورت شفاف شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل،  «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست علمی_کاربردی مسئولان مشارکت‌های مردمی بهزیستی سراسر کشور در ساری با بیان اینکه بهزیستی پل ارتباطی بین مسئولان و نیازمندان برای رسیدن به اشتغال پایدار، مسکن، توانمندسازی و... است، گفت: یکسان‌سازی تشکیلات اداری در تمام استان‌ها و تنظیم مصوبات لازم، تکیه بر روش‌های نوین، ارتقاء سرمایه‌های سازمانی، جلب اعتماد جامعه هدف و شفاف‌سازی در همه امور بهزیستی، لازم و ضروری است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران برای تأمین مسکن معلولان و نیازمندان، تصریح کرد: نظارت امنایی، صنفی و الکترونیکی می‌تواند موثر و کارآمد باشد و باید ساز و کار لازم در این مورد تدوین و برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نمایندگان مجلس در راستای کمک به محرومان و جامعه هدف استفاده شود، افزود: از ظرفیت‌های سمن‌ها برای جلب مشارکت‌ها و توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار باید بهره‌مند شویم.

قبادی‌دانا با اشاره به ساخت ۵۰ هزار مسکن مددجویی، خواستار راه‌اندازی سامانه‌ای برای جذب کمک‌های مردمی و تکمیل مسکن مددجویان همچنین مستندسازی از مراحل ساخت به صورت شفاف شد و ادامه داد: در حال حاضر پویش مناسب‌سازی معابر برای معلولان راه‌اندازی شده است.

یادآوری می‌شود، در پایان این مراسم 5 استان خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، گلستان و خراسان جنوبی براساس شاخص‌های مشارکت‌های مردمی حائز رتبه برتر شدند و با اهدای لوح از آنها تقدیر و قدردانی شد.

کد خبر 2726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =