همدان|تولید کتاب صوتی ویژه نابینایان وحضور فرزندان تحت پوشش در برگزاری برنامه های دفاع مقدس

تولید کتاب صوتی ویژه نابینایان وحضور فرزندان تحت پوشش در برگزاری برنامه های دفاع مقدس جلسه هماهنگی و تفاهم بین اداره کل بهزیستی استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور مدیرکل بهزیستی استان و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به منظور گسترش همکاریها و تلاش در جهت اشاعه ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد .

مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان و حوزه های مختلف گفت : فعالیت های بهزیستی در کنار این تکلیف سازمانی است، تکلیفی اجتماعی است و همه باید برای مرتفع نمودن مشکلات مردم در کنار سازمان بهزیستی تلاش کنند.

الوند افزود : بسیج تبلور یک حرکت جمعی و یک فرهنگ است و همین حرکت فرهنگی در دوران دفاع مقدس راه گشای بسیاری از مشکلات بود و این حرکت بایستی در حال حاضر جامعه نیز اشاعه یابد وتوسعه فرهنگی، سلامت اجتماعی و ... کمک نماید.

حمیدرضاالوند گفت : انجام اقدامات فرهنگی و توسعه و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه بخصوص جامعه تحت پوشش بهزیستی استان می تواند به گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در بین آنها و حضور مؤثر آنها در جامعه کمک کند.

الوند خاطرنشان کرد تلاش برای بهره مندی همه اقشار جامعه از ظرفیت های فرهنگی از جمله نابینایان نه تنها به توانمندی آنها کمک می کند بلکه به تقویت احساس ارزشمندی انها می انجامد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : با راه اندازی کتابخانه نابینایان در سال گذشته و با همکاری اداره کل کتابخانه های استان زمینه بهره مندی نابینایان از کتابخانه فراهم شده است و تولید کتاب های صوتی به غنای این بخش کمک می کند.

وی افزود : فرزندان تحت پوشش بهزیستی نیز با توانمندی های مختلف و خلاقیت هایی که دارند می توانند به اجرای برنامه های مختلف در مناسبت های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس کمک کنند و از این طریق ضمن حضور موثر در جامعه با فرهنگ ایثار شهادت نیز آشنا شوند.

سردار ظفری نیز در این جلسه گفت : نظارت ساختارها در دوران قبل و بعد از انقلاب در گسترش حوزه های کاری و افزوده شدن رسالت کمک به مردم توسط سازمان ها و مسئولین است چراکه حکومت پس از انقلاب حکومتی است دینی و در شاکله آن فداکاری، اخلاق مداری و دیانت نهفته است.

وی در ادامه افزود :در نظام دینی همه مسئول هستند و همه بایستی برای پیشرفت جامعه و گسترش خدمات تلاش کنندوهم اندیشی، هم افزایی و تلاش جمعی از ضروریات جامعه امروزی کشور است و احساس تکلیف برای انجام کار و خدمت به مردم می بایست در همه نهادینه شود.

سردار ظفری در ادامه خاطر نشان کرد کار در مجموعه بهزیستی در چارچوب اداری نمی گنجد و موهبتی است که نصیب کارکنان بهزیستی شده وتلاش برای کمک به مددجویان بهزیستی، توانمندسازی آنان و اجرای عدالت اجتماعی در بین آنها ضرورتی است که بعنوان یک تکلیف بر عهده همه است.

کد خبر 2723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد