استان سمنان ا برگزاری دوره آموزشی مداخلات موثر در فرآیند کاهش  طلاق

پیشگیری و کنترل طلاق نیازمند مداخلات روانشناسی تخصصی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دوره آموزشی  مداخلات موثر در فرآیند کاهش طلاق به همت اداره کل بهزیستی استان سمنان و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری استانداری،و دادگستری استان سمنان با نام مداخلات موثر در فرایند کاهش طلاق ویژه مشاورین برگزار شد.

در این دوره آموزشی علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی،فرهنگی استانداری و خانم ایمانی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان سمنان حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا برآموزه های تخصصی ویژه خانواده در جهت تحکیم بنیان خانواده و مهارت آموزشی زوجین تاکید کرد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان آموزشها و مهارتها ویژه زوجین در جهت پیشگیری از طلاق را در سه بخش  قبل از ازدواج حین ازدواج و بعد از ازدواج معرفی کرد و بیان داشت: مهم ترین آموزشها در ۵ سال اول زندگی ویژه زوجین از اهمیت خاص برخوردار است و زوجین باید در این ۵ سال با شناخت بیشتر و آگاهی ها بتوانند با مهارت های زندگی در جهت برقراری ارتباط موثر با همسران موفق باشند.

ایزدپور تصریح کرد:  با توجه به آمارهای طلاق در چند سال  اخیر نشان آنچه که حائز اهمیت است این است که حتما باید آموزشها تخصصی و طراحی ها علمی باشد.

وی در اشاره به فعالیتها و خدمات سازمان بهزیستی درحوزه خانواده، اظهار داشت: سازمان بهزیستی مهارتهای زندگی وآموزشهای تخصصی  را حتی در دوره سالمندی  با تهیه و تدارک برنامه ها و بسته های آموزشی فراهم نموده است.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان اظهار داشت:تمام فعالیتهای تخصصی علی الخصوص در حوزه های پیشگیری و اورژانسی نیازمند مداخله تیم تخصصی است و در این خصوص اداره کل بهزیستی استان سمنان با تیم انسانی متخصص خدمات را به متقاضیان و جامعه هدف در راستای کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در حوزه خانواده ارائه می دهد.

کد خبر 2708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد