تهران| قدس |جلسه مددکاران بهزیستی و مراکز خصوصی در شهرستان قدس

جلسه مددکاران بهزیستی و مراکز خصوصی در شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس، ناصر نیک افشار رئیس اداره گفت:  به علت حجم بالای مهاجر پذیری با تعداد بالای مددجویان دارای مشکلات عدیده مواجه هستیم و با توجه به منابع مالی محدود سازمان بهزیستی، کار مددکاران بسیار سخت و مشکل است ضمن این که  تعهد به مددجویان از وظایف مدیاران ارشد سازمان و مددکاران بوده، این جلسه نیز با هدف آموزش  و آشنایی هر چه بهتر استفاده درست از دستورالعمل ها برگزار شد.

آذر شفیع پور کارشناس توانبخشی استان تهران در خصوص مستمری ها عنوان کرد که در سالهای پیش تعداد مستمری بگیران بسیار محدود بوده ولی در حال حاضر این تعداد  به نسبت سال های قبل بسیار افزایش یافته است؛ مددکاران باید نهایت دقت را در  پرداخت مستمری داشته باشند.

وی افزود: مستمری به افراد صرفا ایرانی، مقیم در منطقه بهزیستی مربوطه، بی بضاعت و افراد دارای معلولیت که مورد ارزیابی بهزیستی قرار گرفته اند و از  ارگان و یا نهاد حمایتی مستمری دریافت نکنند، تعلق می گیرد.

شفیع پور ادامه داد: به روز رسانی بانک اطالاعات مددجویان  بسیار مهم و ضروری است؛ رفتار مددکاران برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی باید توام با آرامش بوده و همیشه به دنبال راهکارهای متفاوت برای برقراری ارتباط موثر با آنان باشند.
گفتنیست: جلسه  با حضور مددکاران اداره بهزیستی و مراکز خصوصی، ناصر نیک افشار رئیس اداره، نورالدین احمدیان معاون توانبخشی و همچنین کارشناسان توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران در سالن جلسات اداره قدس برگزار و در پایان از مددکاران تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 2704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد