اردبیل ا اصلی ترین ترین هدف در مراکز اقامتی؛ ایجاد هماهنگی، وحدت رویه ، اجرای صحیح و درست برنامه هاست

ارزیابی شاخص های عمومی واختصاصی محوری ترین بحث مربوط به نحوه مدیریت و ارایه خدمات به مقیمان مراکز است.

کارگاه یک روزه باز آموزی روانشناسان و مددیاران مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین با حضور کارشناسان ستادی دفتر پیشگیری از اعتیاد در سالن فرمانداری شهرستان مشگین شهر برگزار شد .

دراین جلسه کبیری جانشین معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان در رابطه با اهداف جلسه و اهمیت برگزاری کارگاه مطالبی را بیان کردند.

کارشناس مسوول دفتر اعتیاد استان با اظهار اینکه در ارزیابی شاخص های عمومی واختصاصی محوری ترین بحث مربوط به نحوه مدیریت و ارایه خدمات به مقیمان مراکز تاکید خاص شده است.

کبیری اصلی ترین هدف از تشکیل کارگاه را ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در اجرای درست برنامه ها ی کمپ ها تمام مراکز اقامتی مورد نظر یاد کرد و گفت : هدف ما بر این اساس است که کمک معتاد به معتاد و مشارکت در ارایه خدمات و برگزاری جلسات روزانه و مشارکت بیماران در مدیریت مراکز را یاد آور شدند خود بیماران اجرای برنامه روزانه مشارکت داشته باشند و نیازها ، کمبودها و احیاناً آسیب های مراکز خود را مرتفع نمایند .

کبیری اضافه کرد : صداقت در گفتار و رفتار، مشارکت دادن ، ارتقاء توان مهارتهای علمی و ارتباطی ، شناسایی بیماری اعتیاد مقیمان مراکز از جمله سیاستهای دفتر اعتیاد استان در شیوه درمانی پرهیز مدار است که در مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی پیگیری می گردد.

برگزاری کارگروهی به صورت عملی و بازدید از مرکز اجتماع درمان مدار TC و نحوه پذیرش فرد ارجاعی از مراکز در اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین و نحوه ساماندهی مراکز از دیگر برنامه های کارگروهی مذکور بود.

کد خبر 2693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد