اردبیل ا پیگیری۴۲۴۲ درخواست در میز خدمت

طی ۴ ماه گذشته سال جاری در زمینه میز خدمت که با هدف پاسخ گویی به درخواست های حضوری و راهنمایی موثر به مراجعان از سال گذشته راه اندازی شده است تعداد۴۲۴۲ نفر از ۴۱ زیر خدمت درخواست دریافت خدمات از سازمان داشته اند.

مدیر کل بهزیستی استان در رابطه با فعالیتهای میز خدمت در مجموعه بهزیستی گفت: طی ۴ ماه گذشته سال جاری در زمینه میز خدمت که با هدف پاسخ گویی به درخواست های حضوری و راهنمایی موثر به مراجعان از سال گذشته راه اندازی شده است تعداد۴۲۴۲ نفر از ۴۱ زیر خدمت درخواست دریافت خدمات از سازمان داشته اند.

گفتنی است در رصد تعداد مراجعان، حوزه توانبخشی با عمده ترین درخواست ها از قبیل؛ کمک هزینه درمان، مساعدت مالی، برقراری مستمری، هزینه نگهداری در منزل، پذیرش در مراکز و مسکن را داشته است.

هم چنین در حوزه امور اجتماعی تعداد ۱۶۰۲ نفر با اولویت مساعدت مالی، برقراری مجدد مستمری، ودیعه مسکن بوده و حوزه توانمندسازی و پیشگیری در رتبه های بعدی مراجعه به میز خدمت حضوری را در سطح استان دارا هستند.

ایشان در ادامه افزود: تعداد۴۰۸۱ فقره مکاتبه نیز از مقامات کشوری و استانی از قبیل بیت مقام معظم رهبری، نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان امور مجلس، سامد، انتقال پرونده، مفقودین و... و. در پذیرش و هماهنگی استان انجام یافته است.

گفتنی است : اداره پذیرش و هماهنگی استان با توجه به ماهیت ذاتی خود به منظور دسترسی آسان به ارائه خدمات، برقراری ارتباط مناسب با مددجویان، کمک به رفع مشکلات مددجویان، پاسخ به مکاتبات بر اساس نظر تخصصی حوزه های مربوط، حمایت های مادی و روانی از مددجویان، پاسخ گویی شفاف و مشخص اقدام به دریافت درخواست مراجعین بصورت حضوری و غیر خضوری می نماید تا با بررسی، تحلیل، طبقه بندی و تعیین نوع نیاز مراجعین بر اساس مستندات هماهنگی های لازم جهت پیگیری مطالبات مددجویان فراهم ساخته و از طرفی انجام امورات مربوط به مددجویان را تسریع و در انرژی و وقت کارکنان حوزه های تخصصی صرفه جویی نماید.

کد خبر 2690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد