فیروزکوه| بازگشایی مجدد مرکز ترک اعتیاد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه از راه اندازی مجدد کمپ ترک اعتیاد شهرستان فیروزکوه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علی اصغر عموزاده با بیان این مطلب، گفت: متاسفانه اعتیاد در جامعه امروزی با دید واقع بینانه بعنوان یک بیماری تلقی نشده  و می طلبد خانواده و جامعه با نگاه مناسب به این آسیب اجتماعی تمامی قوای مادی و معنوی را برای درمان فرد معتاد و باز گرداندن وی به جامعه را انجام دهند.

عموزاده ریشه بیماری اعتیاد را علاوه بر جنبه جسمی، روحی و روانی خواند و گفت: تغییر نگاه از حالت جرم به بیماری برای مبتلایان به این بیماری اصلی واجب که برای بهبود مبتلایان بایدسر فصل قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاطرنشان کرد: در گذشته چنین مرکزی در شهرستان وجود داشته که به دلیل وجود پاره ای  از مشکلات حسب دستور دادستان محترم شهرستان به منظور رفع ایراد های بهداشتی  کمپ امیریه بسته شده بود. 

وی با اشاره به اینکه حسب ضوابط موجود دایر نمودن چنین مرکزی با نظارت بهزیستی به بخش خصوص واگذار شده است گفت: خوشبختانه بعد از انجام هشت ماه پیگیری های مکرر و برگزاری جلسات متعدد ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان، این مهم به ثمره نشست. 

عموزاده با اشاره به اینکه حسب بخشنامه های موجود دایر نمودن چنین کمپ هایی باید در مرکزی خارج از بافت شهری باشد گفت: با عنایت یکی از شهروندان  نوع دوست و فهیم شهرستان مکانی در منطقه دشت کلفور به صورت اجاره ای به این امر اختصاص و به یاری خدا بعد از بستر سازی و تجهیز ،فعالیت آن رسما آغاز می شود.

وی تصریح کرد :طی بازدید کارشناسی شده توسط کارشناسان تهران مکان مورد نظر تایید و علی رغم سنگ اندازی یکی از باغ داران اطراف ،این مرکز در آینده ای نزدیک به منظور مدد کاری به این قشر دایر خواهد شد. 

عموزاده ضمن تشکر از نماینده حوزه انتخابیه تصریح کرد: بی شک یکی از علت های دایر شدن این مرکز مرهون پیگیری ها نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان در پایان یاد آور شد: تمامی استعلامات لازم انجام و به محض وصول تاییده شبکه بهداشت و درمان شهرستان این کمپ در هفته آینده رسما شروع به کار خواهد نمود

کد خبر 26889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد