پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز جهانی معلولین

استاندار اصفهان با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.
متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:
روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی¬های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محرومیت نیست و با وجود برخی نقص عضوها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می¬توان به قله¬های افتخار و امید رسید.
بی تردید معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته¬اند در مسیر رشد، شکوفایی کمک به توسعه کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف علمی، ورزشی فرهنگی و کارآفرینی گام¬های موثری بردارند.
سیزدهم آذرماه روز جهانی معلولین موسم فرهنگ سازی، تکریم و تجلیل از کسانی است که علیرغم محدودیت¬های جسمی، حرکتی، ذهنی و حسی با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر شور زیستن را در پیکره جامعه می¬دمند و با استعانت از پروردگار متعال، خود باوری، تلاش و اعتقاد قلبی، سرافرازانه دوشا دوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی استان گام برمی¬دارند و در عرصه¬های گوناگون اجتماعی ایفای نقش می¬نمایند.
اینجانب ضمن گرامی داشت و پاسداشت این روز و تبریک به همه معلولان و خانواده¬های محترم و صبور آنان از مدیران محترم دستگاه¬های اجرایی استان انتظار دارم، توجه ویژه¬ای به حقوق شهروندی و اجتماعی، نیازهای اساسی و مناسب سازی محیط و رفع مشکلات شغلی عزیزان نموده و تحقق عملی شعار امسال این روز جهانی که اذعان می¬دارد «معلولان حق دارند از مودت و احترام، فرصت-های اجتماعی برابر، امنیت و سلامت بهره مند گردند» را سرلوحه برنامه ریزی¬ها و اقدامات خود قرار دهند. اینجانب به سهم خود برای تک تک این عزیزان و دست اندرکاران خدمت رسانی به این جامعه پرافتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی را دارم.
 

کد خبر 26885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد