پیام شهردار کرمان به مناسبت روز جهانی معلولان

سید مهران عالم زاده شهردار کرمان به مناسبت روز جهانی معلولان پیامی را صادر نمود متن این پیام به شرح ذیل است

به نام خدا

معلولیت، انعکاس نور و قدرت خداوند است در مخلوقی به ظاهر ناتوان، ولی با قابلیتی بی‌نهایت.
روزجهانی معلولان، روز تکریم توانایی افرادی است که با وجود معلولیت، هر روز بر توانمندی خود می‌افزایند و هنرمندانه در عرصه‌های مختلف حضور یافته و موفقیت‌های پی‌درپی کسب می‌کنند.

هدف از تعیین روز جهانی معلولان، ارتقا، رشد و افزایش آگاهی عمومی دربارۀ معلولیت‌های مختلف است؛ چراکه باید شرایط مطلوب در تمام جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و فضاهای شهری برای افراد دارای معلولیت فراهم آید.

حل مشکلات افراد دارای معلولیت و حضور پُررنگ آن‌ها درجامعه و دسترسی کامل به خدمات مورد نیاز، از مهمترین اولویت‏‌های مدیریت شهری است؛ به همین منظور، در این دوره از مدیریت شهری، پروژه‌های شهری با توجه به رفع نیازهای این قشر از جامعه برنامه‌ریزی شد تا افراد دارای معلولیت نیز همچون سایر شهروندان، از اماکن عمومی شهر بهره‌مند شوند و از امکانات، تجهیزات و تسهیلات شهری استفاده کنند.

اینجانب سوم دسامبر، برابر با ۱۳ آذر، «روز جهانی معلولان» را به تمام افراد دارای معلولیت و خانوادۀ محترم آن‌ها شادباش می‌گویم و امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی و همان‌گونه که در شعار روز جهانی معلولان آمده: «ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت»، با ریشه‌کنی ویروس کرونا، افراد دارای معلولیت در کنار سایر اقشار جامعه، با شادابی و نشاط زندگی کنند. ان‌شاءالله/

سیزدهم آذرماه ۱۳۹۹
سیدمهران عالم‌زاده
شهردار کرمان

کد خبر 26866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد