شهرقدس|بسیاری از افراد دارای معلولیت نمی توانند به شغل مناسب برسند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس  با انتشار پیامی به شرح ذیل روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از روزنامه اقتصاد آینده، پروین یاری زاده در پیام خود گفت: سوم سپتامبر برابر با سیزدهم آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت می باشد و از این جهت این روز بهانه ای شد تا برای بررسی و تعیین این مسئله در جهت ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط بـه معلولیتهای مختلف؛ و افزایش آگاهیهایی مردم و مساله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه‌های جامعه مورد بررسی قرار گیرد.

اشتغال هر فرد، موجب استقلال اقتصادی او می شود. داشتن شغل، بـه شخص هویت و تشخّص اجتماعی بخشیده ودر او، اعتماد بـه نفس بـه وجود می آورد. متأسفانه بسیاری از معلولان، علی رغم گذراندن دوره های تحصیلات عالی و کسب دانش و مهارت لازم، نمی‌توانند بـه اشتغال مناسب برسند. در زمینه اشتغال زایی برای معلولان، تبعیض فاحشی وجوددارد.

 اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بر خود وظیفه میدانم که از افراد دارای معلولیتی که در زمینه اشتغال، تحصیلات و جایگاه اجتماعی موفق بوده تقدیر تشکر نمایم امیدوارم در آینده نزدیک بستر مناسبی در خصوص اشتغال و اجرای هر چه بیشتر قانون جامع معلولین باشیم تا کمتر شاهد تبعیض افراد معلول با افراد سالم باشیم.

کد خبر 26853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد