در رسانه|تحویل دو باب منزل مسکونی به مددجویان دشت آزادگان

همزمان با گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت، ۲ خانواده تحت حمایت اداره بهزیستی دشت آزادگان، صاحب خانه شدند و کلنگ ۳ باب منزل دیگر به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، رئیس اداره بهزیستی دشت آزادگان گفت: به منظور حمایت از مدجویان بدون مسکن دراین شهرستان، با مشارکت خیران، یک باب واحد مسکونی با اعتبار ۸۵ میلیون تومان در روستای فنیخی شهر بستان، احداث و به مددجوی تحت حمایت تحویل داده شد.


محمد سعیدی افزود: قدم دیگر در این رابطه، کلنگ زنی یک باب منزل مسکونی برای یکی از مددجویان در شهر بستان است که قرار است با مشارکت اداره بهزیستی دشت ازادگان و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و اختصاص ۲۲۰ تومان اعتبار به بهره برداری برسد.

به گفته سعیدی؛ باهمکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک باب منزل مسکونی در روستای شاکریه سوسنگرد نیز به صورت وام بلاعوض، به یکی از مددجویان بهزیستی تحویل داده شد.

وی از آغاز به کار ساخت دو واحد مسکونی در روستاهای جلالیه و جِرگه سید علی از توابع سوسنگرد با مشارکت قرارگاه خاتم النبیاء (ص) هم خبر داد و گفت: برای احداث هرکدام از این واحدها ۲۲۰ تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

رئیس اداره بهزیستی دشت آزادگان در پایان افزود: هم اکنون پیمانکار در محل احداث واحدهای کلنگ زنی شده مستقر است تا همزمان با دهه مبارک فجر، این واحدها افتتاح و به مددجویان تحویل داده شود.
بیش از ۷ هزار نفر در شهرستان دشت آزادگان، تحت پوشش بهزیستی هستند.
کد خبر 26841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد