کارگاه آموزشی «ارتباطات استراتژیک و مدیریت بحران» ویژه مسئولان بهزیستی کشور برگزار شد

به همت ستاد بحران و اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان بهزیستی کشور کارگاه آموزشی «ارتباطات استراتژیک و مدیریت بحران» ویژه مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «احمدرضا شجیعی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از برگزاری کارگاه آموزشی «ارتباطات استراتژیک و مدیریت بحران» ویژه معاونین، مدیران و کارشناسان بهزیستی کشور با حضور مدرس ارتباطات «حمید شکری» با مشارکت روابط عمومی و امور بین‌الملل خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مدیریت بحران به عملکردهای فوری و بسیار مهم سازمان‌ها اشاره دارد، گفت: اگر این مهم به شکست منتهی شود، زیان مالی جبران‌ناپذیری به همراه دارد و موجب بی‌اعتباری و از هم گسیختگی سازمان‌ها می‌شوند؛ لذا باید به شکل کاملاً هوشمندانه مدیریت و کنترل شود.

در ادامه «مسعود آسیما» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در حوادث و بلایای طبیعی، ارائه اخبار صحیح و دقیق در کمترین زمان کاری پیچیده و حساس است، گفت: در اینگونه مواقع به علت عدم آموزش مناسب در خصوص نحوه مواجهه با بحران بیشتر اوقات مسئولان خود را از خبرنگاران مخفی می‌کنند. این در حالی است که در بسیاری موارد منابع محلی و فضای مجازی، منابع خبرنگاران و مردم شده‌اند که روند اطلاع‌رسانی را با چالش مواجه می کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: علاوه بر این رصد اخبار در رسانه‌های مختلف و پاسخگویی مناسب به مطالب مطرح شده جهت آگاه‌سازی افکار عمومی از دیگر نکات لازم در اطلاع‌رسانی در بحران است که سعی شده است در این کارگاه آموزشی به آن پرداخته شود. امیدواریم این دوره کارگاه برای همکاران مفید بوده و با کسب آگاهی در این خصوص هرچه بهتر از قبل بتوانیم به اطلاع‌رسانی در مواقع بحرانی بپردازیم.

کد خبر 2684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =