قرچک| گرامیداشت روز افراد دارای معلولیت با حضور مسئولان

مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت در شهرستان قرچک با حضور فرماندار در یکی از روستاهای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم که روستای صالح آباد برگزارشد، علاوه بر فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره بهزیستی و تعداد دیگری از مسئولان حضور داشتند از تسهیلگران اجتماعی مجتمع طلوع سبز و کارکنان بهزیستی قدردانی شد.

 فرماندار قرچک در این مراسم، روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت و افزود: از تلاش های مدیر بهزیستی و همکاران این اداره قدردانی می کنم.

بهمن خطیبی در ادامه خاطرنشان کرد: تداوم برنامه های توانمندسازی افراد دارای معلولیت ضروری است که برای مشارکت در جامعه تاکید باید ادامه یابند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت این روز و تبریک حضور فرماندار، بخشدار و دیگر مدیران و خیران منطقه به ارائه عملکرد پرداخت و اظهار داشت: مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز، یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی است که طی یک سال بیش از ۷۰ برنامه در محلات حاشیه نشین و مناطق روستایی اجرا نموده که بیش چهار هزار و ۸۰۰ نفر خدمات حمایتی، آموزشی و توانمندسازی جامعه معلولان و خانواده های تحت پوشش ارائه کرده است.

اردشیر بهرامی در ادامه گفت: از همکاران حوزه معاونت توانبخشی و مراکز تحت نظارت بهزیستی مراکز کودکان معلول زیر ۱۴ سال عطر یاس، اعصاب و روان قدر، حرفه آموزی دختران معلول ثمین، توانبخشی پسران گوهر مهر تشکر و قدردانی ویژه ای دارم.

کد خبر 26826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد