پیام مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت

دکتر فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:
                                                                         به نام خدا

روز "جهانی افراد دارای معلولیت" با عنوان "ساخت جهانی بهتر  پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت ( فراگیر، دسترس پذیر/ پایدار)" ، فرصت مغتنمی است برای ظهور و بروز شایستگی های قشری از جامعه که نقش مهم اراده را در دستیابی انسانها به هدف نمایان می سازد و لزوم دسترسی یکسان کلیه افراد جامعه به امکانات برابر را خاطر نشان می کند.

بی تردید روز جهانی افراد دارای معلولیت، روز اراده های راسخ و پولادینی است که معلولیت جسمانی نه تنها سد راه خواسته های آنان نمی شود بلکه  با خودباوری و تلاش و جدیت، توانستن را به معنای واقعی هستی بخشیدند و واژه ناتوانی در مقابل آنان معنای خویش را از دست داد.

دنیای علم و دانش  نیز از این نوابغ که رازهای پوشیده هستی را مکشوف ساخته و ذره ای از دریای جهل را برطرف ساخته اند بی بهره نمانده و صنعت و تولید نیز همواره به حضور کارآفرینان توانمند  این قشر در عرصه خویش بالیده است. 

اینجانب ضمن گرامیداشت "روز جهانی افراد دارای معلولیت"  و تبریک این روز به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان، امیدوارم با همت همگانی و همسویی و همکاری های بین بخشی دستگاه های اجرایی استان،  مسیر دسترسی برابر ،  برای کلیه افراد جامعه به امکانات موجود به ویژه  جامعه معلولان استان فراهم شود.

دکتر فرگل صحاف 
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 26813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد