سرخه | ۲۲۳ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی شهرستان

رستمی گفت : بهزیستی شهرستان در رزمایش موسسات و کمک های مومنانه با تهیه ۱۲۷ بسته سبد غذایی و پک بهداشتی حضور داشت که این سبده ها در بین توانخواهان شهرستان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ابوالقاسم گرجی سرپرست بهزیستی شهرستان سرخه گزارشی از اقدامات شهرستان در پیشگیری از ویروس کرونا را تشریح کرد.


وی با بیان اینکه شهرستان سرخه در حال حاضر در وضعیت نارنجی می باشد اظهار داشت : با حمایت بهزیستی شهرستان و به همت توانخواهان این شهرستان تولید ماسک در این شهرستان انجام شد که کلیه تولیدات در بین توانخواهان تحت حمایت در شهرستان توزیع شد است .


رستمی گفت :  بهزیستی شهرستان در رزمایش موسسات و کمک های مومنانه با تهیه ۱۲۷ بسته سبد غذایی و پک بهداشتی حضور داشت که این سبده ها در بین توانخواهان شهرستان  توزیع شد.


سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سرخه ضمن تقدیر از مرکز بهداشت شهرستان تصریح کرد آموزش مقابله با ویروس کرونا توسط کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت پرسنل انجام شده است.


ایشان در پایان ۲۲۳ پرونده مددجویی در قالب ۱۹۰ پرونده توانبخشی و ۳۵ پرونده اجتماعی را تحت حمایت بهزیستی شهرستان اعلام  و افزودند : یک مرکز مثبت زندگی، ۳ مهد کودک  نیز تحت نظارت بهزیستی شهرستان و ۵ پرسنل در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه  و جامعه هدف می باشند.

کد خبر 26751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد