پیام امام جمعه و فرماندار کبودراهنگ به مناسبت روز جهانی معلولان

حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه و دکتر حجت اله مهدوی فرماندار کبودراهنگ درپیامی روز جهانی معلولان را تبریک گفتند

متن پیام به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

ارج نهادن به تواناییهای معلولان و تلاش برای احیاء حقوق آنان و اصلاح نوع نگرش عمومی نسبت به پدیده معلولیت در جامعه باید فرهنگ سازی و عدالت اجتماعی در راستای بهره مندی مساوی از منابع، امکانات و موقعیت ها و حضور بی دغدغه آنان در جامعه به شکل مطلوبی فراهم گردد.

معلولیت محدودیت نیست چرا که معلولان عزیز با اراده راسخ، باور قوی و پولادین دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

اینجانبان ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان و قدردانی از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، اعم از بخش های دولتی و غیر دولتی به ویژه خیرین محترم و سازمان های یاری رسان، امیدداریم با همت و تلاش مضاعف دستگاههای اجرایی شهرستان، زمینه های لازم برای اجرایی شدن قوانین مصوب حمایتی در مورد معلولان و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصتهای شغلی و در نهایت برابری فرصتهای اجتماعی به عنوان مطالبه به حق جامعه معلولین شهرستان کبودراهنگ فراهم گردد.

نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ

دکتر حجت اله مهدوی فرماندار شهرستان کبودراهنگ

کد خبر 26746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد