پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی معلولین

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پیامی؛ روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

سوم دسامبر مصادف با ۱۳ آذر روز جهانی معلولین نامگذاری شده است. روزی برای تکریم انسان های بزرگی که با توکل بر خداوند منان، همت عالی و اعتماد به نفس، جلوه های زیبایی از شکوفایی استعداد ها و غلبه اراده بر ناتوانی ها را به نمایش می گذارند. کسانی که برغم داشتن برخی محدودیت های جسمی و بعضاً ذهنی در عرصه های مختلف اجتماعی، سرافراز و موفق و پیروز عمل می کنند و مصداق و تجلی بارز حکمت و رحمت پروردگارند. شایسته است این روز را به مسائل و مشکلات و انتظارات بر حق آنها در سطح جامعه به طور نمادین اختصاص داده و ضرورت اصلاح نگرش های نامناسب حاکم بر جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت را متذکر شویم.

سهم افراد دارای معلولیت و اهمیت حضور و مشارکت ایشان در توسعه پایدار، توجه جدی به این سرمایه عظیم انسانی را ضروری می نماید؛ لذا بر همه ی مدیران دستگاه های اجرایی لازم است که به نیازهای خدماتی، اجتماعی و فرهنگی در جهت رشد فکری، سلامت جسمی، بهداشت روانی و اشتغال آنان بیندیشند و تمهیدات لازم را برای رفع این نیازها به کار گیرند. 

اینجانب ضمن بزرگداشت این روز و تبریک آن به تمامی افراد دارای معلولیت و خانواده ‌های محترم و صبورشان و قدردانی از زحمات خادمین این عرصه، حضور پر برکت این عزیزان را در عرصه های مهم اجتماعی ارج نهاده و از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون و سربلندی آنان را خواستارم.

امیدوارم در سایه تحقق خرد جمعی و همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی استان، زمینه های لازم برای تحقق هر چه بیشتر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی و فرصت های شغلی برای جامعه معلولین استان فراهم گردد.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

کد خبر 26734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد